neděle 24. prosince 2017

Šťastné a veselé!


No a je to tady, přátelé. Doklopýtali jsme (někteří možná doskákali, ale to není tak úplně můj případ, neb jsem si opět naložila na hrb víc, než bylo potřeba ;-)) do velkého finále! Tak dneska bez zbytečných řečí: přeji Vám všem ty nejlepší a nejkrásnější Vánoce. Vánoce, kdy se plní přání. Kdy dětské oči září, kdy se sejdou blízcí u jednoho stolu, kdy se všichni neskutečně přecpeme a pak blaženě zasedneme k pohádce, ke knížce, a nebo třeba ke svařáku a deskovkám. Ať je to u Vás jakkoli, užijte si je naplno. Teď už bez stresů. Pro to kouzlo okamžiku. A do nového roku vykročte tou správnou nohou, plní energie a zdraví. Ať je pro Vás úspěšný a zajímavý, ať se prostě vydaří! ... a ať už Miloš není znovu prezidentem, prosííím! (promiňte mi tu politickou tečku, ale nemohla jsem si to odpustit :-D)

PS: a to, co vidíte na přáníčku, je malá ochutnávka našich letošních stromečkových dekorací. Budou převážně hand-made a mám jich v záloze vícero druhů, ale o tom zas až příště, my totiž jdeme s Madlenkou teprve dneska zdobit, takže toho zeleného frajera Vám ještě musím vyfotit :-)


4 komentáře:

  1. Májo,přeji krásné Vánoce. "Ochutnávka" ozdobiček je moc pěkná .-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tesim se na foto, jinak mnoho pohody v tento cas. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, i Vam - at jsou svatky plne klidu a uzijete si je naplno s blizkymi! :-)

      Vymazat